8 Mayıs 2011 Pazar

İLK ANNELER GÜNÜ

yıl 2011,yaşım 33.
bu yıl ilk kez anne oldum,
ilk kez anneler gününü kutluyorum.
hayatımın en güzel hediyesi kucagımda Ankara'dan evimize İstanbul'a doğru yola çıktık.
Zonguldak ve Kocaeli'ye de uğrayıp, oralarda da anneler günü kutlamaları yapacagız ve evimize döneceğiz.
Anne olmanın güzelliğini tarif etmek için bu yazı yetmez.
Yazmak yetmez.
En iyisi ben bununla ilgili ayrı bir yazı yazayım.
Jelardis Jane'm bu yılın en güzel hediyesi oldu, hayatımın en güzel hediyesi oldu aslında.
Bana bundan sonra başka ne hediye gelse bu kadar makbul olmaz.
Bu arada bu yazıyı bana babası ile birlikte aldıkları yeni laptopumdan yazıyorum, ilk anneler günü hediyem bu:)
Anne olan, olmak üzere olan herkesin anneler gününü kutlarım.
Gerçekten de insan annesinin kıymetini anne olunca anlıyormuş...:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder