24 Kasım 2011 Perşembe

ANNEANNEMİN DOĞUM HEDİYELERİ

Ananem dünyaya geleceğim için bana bir çok hediye getirdi.Bazıları bir kaç yıl sonra giyebileceğim kadar büyük...
Ben en çok arkası fırfırlı donlarımı:)))) sevdim:)
Annem mini etek giyip eğildiğimde bu fırfıların çok güzel görüneceğini söylüyor, babam bana mini etek giydirmeyeceğini:)))
İşte hediyelerim;


Doğumum ocak ayında gerçekleşeceği için ananem hastaneden çıkarken üşüyebileceğimi düşünmüş ve bana bu takımı örmüş, tabii yine annem süslemiş:)


Hırkalar ve patikleri...


Yelekler...


Tulumlar...


Annem ananemin bu hediyesini çok sevmiş, aslında 1 yaş içinmiş ama annem benim bu takımı 2011 yılı kurban bayramında giyebileceğimi düşünüyor. Annem kız çocuklarına kadife giysileri çok yakıştırıyormuş...


Yelekler ve yün çoraplar...


Mendiller, mama önlüğü, iç çamaşırları, çıt çıtlı bodyler ve fırfırlı donlar:)))))


Minik ayakkabılar, minik çoraplar ve rahatına düşkün olan bana konforlu bir uzanma pedi ve yastık:)))

Yelek-patik ve saç bandı takımı...
Ananem benim için örmüş, annem güller ve inci düğmelerle süslemiş...
Zaten hep ananem örüyor ve annem süslüyormuş:)
Bu takımı 2 yıl sonra ancak giyebilirim ama ananem diyor ki; ''Zaten herkes küçük hediyeler getirecekmiş, ve o hediyelere hemen küçülüp gidecekmiş, o nedenle kendisi büyük şeyler örüyormuş bana:)))''



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder