22 Kasım 2011 Salı

AYSEL TEYZE'NİN HEDİYELERİ

Bu blog fikri uzun süredir annemin aklındaydı.Ama bir süre güzel bir deftere not aldı.
Bir süre de facebook'taki sayfasından paylaştı benimle ilgili gelişmeleri, haberleri, hazılıkları ve bana gelen hediyeleri.
Sonra bu blogu oluşturdu.
Bir süre sonra baktı ki yazacak çok konu birkmiş, paylaşacak çok resim birikmiş,
Şimdi anne-kız işin içinden alnımızın akıyla çıkabilmek için sürekli bir şeyler paylaşmaya ve bu notları ve anıları kalıcı kılmaya çalışıyoruz.
Hediyelerimin hepsi fotoğraflanmıştı o nedenle ne zaman fırsat bulsak bunları paylaşacağız.
Şimdi de annemin üniversiteden arkadaşı Aysel Teyze'nin hediyelerini paylaşacağız.
Aysel teyzenin 2 kızı var, küçük kızı Eda benden 6 ay önce doğdu.
Annem daha ben O'nun karnındayken Eda'yı görmeye gitmiş.
O zaman Aysel Teyze'nin Eda'nın bezlerini bu sepet içinde sakladığını görmüş ve sepeti çok beğenmiş.
Bu yüzden ben doğmadan 1 ay önce de Aysel Teyze annemi ziyarete gelip kendi ördüğü bu sepeti getirmiş bana.



Sepetin içinden de bu hediyeler çıkmış.


Biz şimdi bu sepeti benim kirli çamaşırlarım için kullanıyoruz, odamda duruyor.
Hem dekoratif hem de annemlerin çamaşırlarıyla benimkiler karışmamış oluyor.
Daha sonra ben doğduktan sonra Aysel Teyze bizi yeniden ziyarete geldiğinde de bana bu aşağıda resmi olan albüm setini ve taytlı takımı getirdi. Bu tayt bana ço yakışıyormuş, annem diyor ki; bunu giyince Jey Lo gibi oluyormuşum, O kim ben bilmiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder