29 Kasım 2011 Salı

BABAMIN İŞ ARKADAŞLARININ HEDİYELERİ

Bu yazıda babamın iş arkadaşlarından gelen hediyelerden bahsedeceğim biraz.Biliyorsunuz bu blogu biraz ben yazıyorum biraz annem.
Babamın iş arkadaşı Gürkan Amca'nın eşi Esin Teyze ve kızı Duru Abla'nın hediyelerinden bu yazıda bahsetmiştim.
Bunlar da diğer hediyeler.
Aşağıdaki süslü püslü sepet Aslı Teyze ve Oğlu Demir'den geldi.


Bu da gün ışığında fotoğraflanmış hali...


Ve bu da sepetin içindeki çok şık nevresim takımı ve polar battaniye...


Bu ise Yasemin Teyze'nin bana gönderdiği çok şık elbise ve gömlek...


Bu Seher Teyze'nin gönderdiği salopet... Bana çok yakıştı, bütün yaz giydim.


Bu ise Hande Teyze'den bana... 2 yaşımda giyebilecekmişim, bekliyorum...





Bu yukardaki spor tişört ve aşağıdaki montu da bana Yusuf Amca ve Eşi Leyla Teyze aldılar.


Bu kese Ayşe Teyze'den. Annem bu resmi koymayalım ayıp olur, altın resmi konmaz dedi ama ben kesesi bebek hediyesi götüreceklere fikir olsun diye yayınlamak istedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder