30 Kasım 2011 Çarşamba

GÜNLER GEÇİYOR

Annem her sabah taze taze hazırlıyor yumurtamı...
Meyve pürem her ara öğünde taze taze...
Çorbam günlük yapılıyor, bazen tarhana çorbası gibi taze, yeşil sebze içermeyen bir çorba yapılmışsa bana ertesi gün de ısıtıp içtiğim oluyor ama genelde hep taze tüketiyorum yemeklerimi.
Meyve sularım taze,
Makarnayı, pilavı seviyorum, annem benim için hep taze taze yapıyor.
Günde 5-6 kez üstüm değişiyor.
Hava güzelse bir kez dışarı çıkıp geziyoruz.
Camdan dışarıya bakıyoruz, ben bu arada sürekli perdelerle oynuyorum.
Eskiden annem beni yere yatırdığında saatlerce kıpırdamadan yatardım, şimdi hemen emekleyerek koridora kaçıyorum, ayağa kalkıyorum, koltuklara tutunuyorum.
Yetişebilirsem bilgisayarın kablolarını çekmeye çalışıyorum.
Çekmeceleri, dolapları açmaya çalışıyorum.
2 kez uyuyorum günde.
Bazı çizgi filmleri izliyorum, annemle oyuncaklarımla oynuyoruz, annem bana kitap okuyor.
Akşam babam geliyor, biraz da babam oynatıyor beni, evin içinde gezdiriyor.
Annem yorgunsa beni uyutamayacaksa, babam uyutuyor bazen.
Odama bir çan astı annem, dönenceden sıkıldım çünkü.
Uyandığımda annem o çanı çalıyor bana, ben de uzanıp çalmak istiyorum, çalınca çok mutlu oluyorum.
Bunlar olup biterken büyüyorum, 10 kilo olmak üzereyim.
Bir kaç gün sonra 11.ayımı dolduracağım.
Her gün, yaptığım herşeyle anne ve babamı mutlu etmeye devam ediyorum.
Camdan bakmak dedim de; aşağıdaki 2 fotoğrafı paylaşmak isterim sizinle.
İlki ben 2 aylıkken çekildi.
Koltukta teyzemin desteğiyle bile ayakta duramıyorum ama dışarı bakıyorum, güneşten kamaşmış biraz gözlerim, annem çekti bu fotoğrafı.
Babam o sırada başka odanın camından benim baktığım cephedeki bir çatıya ekmek atıyordu martılar gelsin ve ben onları göreyim diye.
Martılar geldi ama annem benim bu sevimli suratımı izlemekten martıları görüp göremediğimi hiç bilemedi:)
Diğer fotoğraf ise bugün çekildi; artık koltuğa dayanıp kendi başıma bakabiliyorum dışarıya.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder