28 Kasım 2011 Pazartesi

İLK DOĞUM GÜNÜ TELAŞI

Jane'nin annesi bugünlerde kızının ilk doğumgünü ön hazırlıklarıyla meşgul.İnternette ajan gibi:) dolaşıp herkesin parti fotoğraflarına, menülerine bakıyor.
Neler hazırlayabilir, neler yaptırabilir bunlarla ilgili çalışmalar, listeler yapıyor.
Davetiye bassa mı?
Kalabalık bir kutlama mı olsa?
Aile arasında mı kutlasalar?
Pasta ne şekilde olsa?
Menüde neler olsa?
Jane ne giyse? vs. vs. vs. derken geçiyor günler.
Yaklaştı mı?
Yooo aslında pek de değil, 37 gün var daha?
Ama sayılı gün çabuk geçer, o güzel tarih yaklaştığında hazırlıksız olmamak için önceden bir çalışma yapmakta fayda var diye düşünüyor.
Bugün gidip bir pastaneden pasta siparişi hakkında bilgi aldım.
2-3 gün önceden sipariş vermek gerekiyormuş.
Web sitelerine baktım da aslında öyle ahım şahım bir pastaları da yok.
Aslında Nuga benim sevdiğim bir pastenedir, ama belki Pelit'ten de yaptırabiliriz pastayı daha karar vermedik.
Kurabiyeler için fikrim netleşti gibi Aylin Canay'a yaptıracağım.
Ah adapazarı'nda değil de İstanbul'da olsaydı mutfağı yaş pasta için pastane arar mıydım ben.
Jane'ye doğum gününde giymesi için bir kıyafet aldım, ama aradığım gibi beyaz üzerinde kırmızı bir detayı olan mus çorap bulamazsam bu kıyafetten vazgeçebilirim, ya da beyaz mus çorap giydirip ayakkabısına kırmızı bir detay iliştirebilirim.
Kafamda bir çok fikir var.
Beni tanıyanlar titizliğimi bilir, bu yüzden bu akşamlık kafamda dolaşan ve kuyrukları birbirine değmeyen o kırk tilkiyi dinlendireceğim.
Yarın sabah yeni fikirler bulmak üzere uyanmak isterim.
Fikri olan yorum bırakabilir.

3 yorum:

  1. şakasın sen gerçekten çok şanslı bir bebek buuuu :))

    YanıtlaSil
  2. merak ediyorum çok nasıl bir doğum günü olacak:)
    sana bi doğum günü sitesi adresi vereyim mine, bakarken aklın çıkar:) kafan çorba gibi olur ama aralarından fikir edinirsin..

    YanıtlaSil
  3. :))) şakayım ben:))) işim önemli ne yapayım:)
    selda o linke baktım 4-5 fikir aşırdım:)
    bayıldım.
    15-20 gün yetmez tamamına bakmaya:)

    YanıtlaSil