2 Aralık 2011 Cuma

11.AY KONTROLÜ

Jane yarın 11.ayını dolduracak.
Yarın şehir dışında olacağımız için doktor kontrolüne bugün gittik.
Kilosu, boyu, baş çevresi, gelişimi gaeyt iyi maşallah.
İştahsızlığı diştenmiş tahmin ettiğim gibi.
Doktor bugün 8.dişini gördü Jane'nin.
Bu aylarda anlamlı ilk sözcükleri bekliyoruz artık; anne-baba-mama gibi.
Hastane dönüşü Jane için bir kitap daha aldık.
Kocaman bir kitap, görünüşü ansiklopedi gibi:)
Ama sadece 10 sayfa.
Şirin masallar:)
İçinde çizmeli kediden, deniz kızına 5 değişik masal var.
Elbette anlamıyor ama doktor bunu birlikte bir aktivite yapmamız için önermişti.
Geçen ay da bir kitap almıştık, burada bahsetmiştim.
Biz okuyacağız o dinleyecek, anlasa da anlamasa da.
Kelime dağarcığı genişleyecek, kitabı sevecek.
Geceleri uyumadan önce bizim odamıza geldiğinde de benim kitabımı okuyoruz O'nun yanında.
Şu anda aynı yazarın 3 ayrı kitabı var baş ucumda.
Ben birini okurken Jane diğerini inceliyor.
Evde kitap görmesini bile önemsiyoruz.

İlk masalı okudum az önce Jane'ye, çok sevindi.
Arada Jane'yi denemek için sustum, bana dönüp o güzel işaret parmağıyla dudağıma elledi ve ıhhh dedi, sanırım okumaya devam et demek istedi.
Neşe ile inceliyor şimdi kitabını:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder