2 Aralık 2011 Cuma

ANNEMİN ARKADAŞLARINDAN HEDİYELER

Annemin internetten tanıştığı o kadar çok arkadaşı var ki... Bana gönderilen hediyelerin bu kişiler tarafından gönderildiğine inanmak çok zor.
İnsan sadece internet üzerinden tanıdığı birinin bebeğine hediye gönderir mi diye soruyor bu hediyeleri görenler.
Annemin bu arkadaşlarıyla güzel bağları var.
Benim dünyaya geleceğimi annemin hamileliğinin 7. haftasından beri biliyordu bu teyzeler.
Hafta hafta gelişimimi izlediler, annem biraz hastalansa, annem için ve benim için endişelendiler.
Doğduğum gün ise aile fertlerimizden biriymiş gibi sevindiler.
Şimdi 11 aylığım, geçenlerde anneme bir arkadaşının dediği gibi; ''gözlerinin önünde büyüyorum''
Bu kadar çok insan tarafından sevilmek ne güzel, bilseniz.
İşte bu kişilerden bana gönderilen- getirilen hediyeler...
Bu battaniye Tülin Teyze'den.
Tülin Teyze annemin internetten tanıştığı abhaz bir arkadaşı.
Bu battaniye tamamen el emeği ve benim için yapıldı.
Tam doğduğum gün elimize geçecek şekilde Adapazarı'ndan gönderildi.

Battaniye'nin resimlerini paylaşmadan önce; bunları da hatırlatmak isterim.

Buradaki yazıda Aslıhan Teyze'den gelen hediyeleri de paylaşmıştık biliyorsunuz.

Bu yazıda bu yazıda ve  bu yazıda Çiğdem Teyze'den gelen hediyeleri paylaşmıştık...

Bu yazıda ise Nevgül Teyze'den gelen hediyeleri paylaşmıştık....


Bu tulumu bana Güler Teyze getirdi.
Güler Teyze de annemin internetten tanıştığı çerkes arkadaşı.
Beni çok seviyor, 2 kez ziyaretime geldi.
İlk ziyaretinde bana bu tulumu getirdi.
Kırmızı rengin bana çok yakıştığını önceden tahmin etmiş olmalı.


Bu güzel elbise ise aslında babamın uzak bir akrabası olan ama annemin internetten tanıştığı Dilek Hala ve kızı Nazlı Abla'nın hediyesi.
Bir kez gezmeye giderken giydim ve çok iltifat aldım, demek ki bana yakışmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder