2 Aralık 2011 Cuma

ÇİĞDEM TEYZE'NİN DOĞUM HEDİYELERİ

Annemin Kafkasya Koleksiyonunun ilk müşterisiydi O. Sonra annemle arkadaş oldular.
Sonra annemin en iyi müşterilerinden biri olmaya devam etti, hem arkadaşı oldu, hem müşterisi hem de benim Çiğdem Teyzem.
Daha önce bana gönderdiği bir hediyeden bu yazıda bahsetmiştik.
Ramazan bayramında yani benim ilk bayramımda bana gönderdiği diğer hediyelerden de bir başka yazıda bahsedeceğiz.
Önce doğumum nedeniyle bana gönderdiği hediyeleri paylaşmak istedik.


Bunlar da bana gönderdiği hediyeler.
Bu bir bebish box;


Ve bu da bu kutudan çıkan takım;


Bu kutu ise böyle şık bir buket şeklinde geldi.
İçinden ise bir çift eldiven, bir şapka, bir mama önlüğü, bir çift çorap ve bir çıt çıtlı body çıktı.
Bu ürünler sarılarak bir gül görüntüsü verilmiş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder