12 Aralık 2011 Pazartesi

ESKİŞEHİR'DEN GELEN HEDİYELERİM

Annemin Eskişehir'de yaşayan bir kardeşi var.Gerçekten dayım değilmiş kendisi ama annem gerçek kardeşi olsa bu kadar severmiş.
O zaman ben de O'nu gerçek dayımmış gibi seveyim bari dedim ve sevmeye başladım.
Ferit dayımın çok tatlı, çok ton ton bir annesi var, e dayımın annesi ise benim de ananem sayılır bir yerde.
E o zaman Servet Dede de benim dedem sayılır bir yerde:)
Durun önce ben size ne kadar tatlı olduklarını anlamanız için resimlerini bir göstereyim.
İşte Remziye ananem;


Ve işte Servet Dedem;


Remziye ananem ben doğunca bana işte bu güzel cicileri ördü ve gönderdi; bana nazar değmesin diye yeleğimin yakasına da bir maşallah takmış sağ olsun.


Daha sonra Dayım ve Serap yengem de beni görmeye geldiler ve bana bu eşofmanı getirdiler.
Büyüyünce giyecekmişim.
Annem ve babam giymeyeceğimi söylüyorlar.
Öyle hatıra olarak duracakmış.
Dayımlar Eskişehirsporluymuş.
Annemle Babam Fenerbahçe'li oldukları için benim sarı lacivert gibi daha güzel renklere layık olduğumu düşünüyorlar:)
Ben de sanırım öyle düşünüyorum ki şimdiden bir kaç tane lisanslı Fenerbahçe kıyafetim var.
Eskişehirspor eşofmanlarımı belki sadece Gassaray'la:) maç yaptığında giyebilirim.
Henüz buna karar vermedim.
Bana aldığı hediyelerin dolapta çürümesini istemiyorsa Dayımın bundan sonraki özel günlerimde mesela yaklaşan doğum günümde bana Fenerbahçe'li bir şeyler almasını da öneririm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder