2 Aralık 2011 Cuma

NEVGÜL TEYZE'NİN HEDİYELERİ

Nevgül Teyze Amerika'da yaşıyor.
Annemin internet üzerinden tanıştığı bir arkadaşı.
Kendisinin ailesi Türkiye'de - İstanbul'da yaşıyorlar.
Buna rağmen annemle henüz yüzyüze hiç görüşmediler.
Ben doğmadan çok önce tanışmışlar.
Sadece mailleşip, telefonlaşıyorlar.
Benim dünyaya geleceğimi en önce öğrenenlerden birisi imiş Nevgül Teyze.
Kendisini ziyaret için Amerika'ya giden ailesi vasıtasıyla 2 kez bana hediye gönderdi.
İlk paketin içinde şunlar vardı.
Bu harika mor kadife elbise ve siyah babetler.


Bu güzel penye elbise;


Bu tayt-body ve önlük takım; ki babam bu taytı çok sevdi çünkü tam totosunun üzerinde ingilizce sevimli yazıyor:)



Bu güzel tulumlar;



Bu birbirinden güzel mama önlüklerini;


Bu havlu,

 

Bu güzel hello kitty çorapları ve bu küçük hediyeler çıktı.


Daha sonra bana yeniden bir paket daha gönderdi Nevgül Teyze.
İşte o paketten de bu birbirinden şık elbiseler, saç bantları, ayakkabılar ve çoraplar çıktı.
Birinci ve ikinci bayramımda bu elbiseleri giydim.
İlk stüdyo fotoğrafımı bu elbiselerle çektirdim.
Hepsi için Nevgül Teyze'ye teşekkür ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder