28 Aralık 2011 Çarşamba

YİNE SOĞUK ALGINLIĞI

Önceki gün başladı burnundaki tıkanıklık,
Dün öğle saatlerinde akmaya başladı minik burnu,
Bu akıntıya sık sık tekrarlanan hapşırık eklenince aradım doktorunu,
Hemen şu şurubu içirmeye başlayın, şu damlayı kullanın dedi.
Akşam üzeri bir kuru öksürük eklendi bu tabloya,
Gece ise yüksek ateş,
Benim o uyansa da yatağında kendi kendine mırıldanan, gülen, oynayan kızım dün gece saat başı ağlayark uyandı.
Ilık duş aldırdık, ince bir şeyler giydirdik, sabaha karşı ateş düşürücü fitil kullandık da ancak bir kaç saat kesintisiz uyuyabildi.
Önceki soğuk algınlığı tecrübelerimizden biliyoruz ki bu tablo bu şekilde 2 gün daha sürer sonra azalır.
Benim o uyku uyumak bilmeyen kızım öyle halsiz ki, bu sabah kalktı yatağından biraz sesi geldi, annesi kalkıp O'nun odasına gidene kadar yeniden uyuyakaldı.
Dün geceden beri 2 ayı aşkın bir süredir ağzına sürmediği formül mamaya döndü ve anne sütü ile mamadan başka bir şey istememeye başladı.
Oysaki annesi O'na çok sağlıklı sebze yemekleri yapmıştı bugün için.
Şu anda uyuyor, ben ara ara ateşini kontrol edip, emziriyorum.
Biraz dinlenir, uykusunu da alırsa vücut direnci artar diye düşünüyorum.
Bugün bol bol nar ve mandalina suyu ile ıhlamur içecek ve ilaçlarını aksatmayacak kızım.
Annem biz küçükken bize ''siz hasta olacağınıza ben olayım'' derdi.
Doğruymuş dün gece kızım ateşten ağlarken bunu ben de söyledim.
Anne olmayı anne olduktan sonra öğreniyor ve anlıyor insan....
Ben de 33 yaşımda anladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder