9 Ocak 2012 Pazartesi

1.YAŞ GÜNÜ PARTİSİ FOTOĞRAFLAR


Önünde resim çektirmek için keçeden bir fon yaptım.



Jelardis Jane'nin ilk yaş günü partisinin teması kuştu. Bu nedenle mama sandalyesini tüller ve keçe kuş ile süsledim.



Bu strafor platformu sosisli ve zeytin ezmeli milföy ruloları için yaptım.
Çöp şiş çubukları ile bu halkaya sapladım.


Yaptırdığım şeker hamurlu kurabiyeleri bu dala astım.



Jelardis Jane'ye hafta boyunca hediyeler geldi.
Bu hediyeler parti başlamadan önce elimize geçenler.
Hediyeler için bir köşe yaptık.
Bu köşenin üstüne de benim hazırladığım posteri astık.
Bu posterde Jane'nin her ay dönümünde çekilmiş birer fotoğrafı var.
Altına da eşimle bir hoşgeldiniz notu yazdık.



Bu köşe doğum günü kutlama mesajları için.

Kurabiyelerin bir kısmını da buradaki sepete koyduk.


Masamızdan bir detay


Sandalyelerimizden bir detay...


Aman misafirlerimiz daireyi karıştırıp Jane'min hediyelerin başka birine vermesin:)
Asansörün kapısındaki notumuz:)


Fotoğraf köşemiz yakından görünüş:)


Masamızdan bir detay fotoğraf...


Kapı çelengimiz

Jelardis Jane'nin pastası...

2 yorum:

  1. Zevkli ve ince düşünceli annesinin hazırladığı bu güzel ortamda Jelardis Janeilk doğum günü kutlamasında umarım sevdikleriyle beraber mutlu bir gün geçirmiştir..Güzel kızına daha nice mutlu bir o kadar da güzel,ışıltılı yıllar diliyorum anne ve babasıyla birlikte:)

    YanıtlaSil
  2. Zerrin Teyzesi çok teşekkür eder Jane size.

    YanıtlaSil