3 Ocak 2012 Salı

12.AY / İYİ Kİ DOĞDUN PIRLANTA KIZIM

Tam 1 yıl önce bugün saat 10.22'de dünyaya geldi.11.00'de kucağıma verdiler.
Dünyada ne varsa unuttum o anda, ne üzüntüm varsa unuttum.
O'ndan önce neden mutlu olmuşsam unuttum.
Sadece O'nu kucağıma aldım ve kokladım, ağladım.
Minicikti, eldivenlerini çıkardım, parmaklarını tuttum.
Yanağımı emmeye çalıştı.
Mis gibi kokuyordu, benim kızım olduğuna inanamadım.
Minicik bir ağzı, minicik bir burnu vardı.
Yanakları yumuşacıktı.
Kokusu hastane odasını sardı, sonra evimizi, dünyamızı...
O koku kalbimi doldurdu.
1 yıldır her sabah o kokuyla uyandım, her gece o kokuyla uyudum.
48 santimetre boyunda, 3.280 gram ağırlığında doğdu geçen yıl bugün.
Bugün 75 santimetre boyunda, 10 kilo ağırlığında, çok hızlı emekleyen, dikkatini dağıtmazsan tay tay durabilen bir kızımız var.
Müzik sesi duyunca ellerini sallayan, bir şeye kızacağımıza bildiğinde kafasını iki yana sallayan, 1 dakika bakar mısın Jane dediğimizde bize parmağıyla 1 yapan ve 8 dişi olan bir kızımız var.
Babası eve geldiğinde sevinçten ellerini ayaklarını çırpan, annesini emerken ellerini uzatıp öptüren bir kızımız var.
Biz bu bir seneyi çooook güzel geçirdik seninle pırlanta kızım.
Kara böceğim, akıllı Jane'm.
Kısmetli kızım, uysal kızım, güleryüzlü kızım.
Sen olmadan önce biz biraz eksikmişiz sen doğunca fark ettik bunu.
Sen doğunca tamamlandık, aile olduk, evimiz de yuva oldu.
Hayatımıza hoş geldin kızım,
İyi ki doğdun,
İyi ki varsın,
Hayatımızı aydınlattın,
Neşemizi, huzurumuzu ve mutluluğumuzu katladın,
Allah'a binlerce kere şükürler olsun seni bizim kucağımıza verdi.
Baban da ben de seni çok seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder