12 Ocak 2012 Perşembe

JELARDİS JANE 1.YAŞ GÜNÜ HEDİYELERİ

Nerden başlasam nasıl yazsam bilemiyorum.
Söylemesi ayıp bana ilk yaş günüm için çok hediye geldi o nedenle lafı uzatmadan fotoğrafları paylaşmak en iyisi.



Teyzemin kızı Aleyna Abla'mdan... Pantolon ve bluz.


Anneannemden kot etek ve bluz.


Babamın iş arkadaşı Aslı Teyze'den eğitici oyuncak ve Yasemin Teyze'den elbise..


Annemin arkadaşı Ayla Teyze'den pantolon, gömlek ve bolero...
Boleroyu Ayla Teyzem kendisi örmüş. Ankara'dan kargo ile geldi.


Partimin kuşlu kurabiyelerini yapan Aylin Teyze'den müzikli resim çerçevesi... Sakarya'dan kargo ile geldi.


Babamın kuzeni Serkan Amca'mdan ve eşi Aysel Yenge'mden gelecek sene giyebileceğim çok şık bir kürk. Antalya'dan kargo ile geldi.


Babaannem'den oyuncak bebek, bebek puseti ve bolero. Babaannem Ankara'dan gönderdi.


Babamın arkadaşı Cem Amca'mdan Fenerbahçe Tişörtleri. Bu sene inşallah yeniden şampiyon olduğumuzda bu tişörtü giyip bineceğim Cem Amca'mın arabasına ve caddede korna çalacağım:)


Uzuntarla'daki komşularımız Mesude ve Müfide Teyzelerimden çay seti. Gelecek yaz O'nlara çay ikram edeceğim.


Çiğdem Teyze'mden ve Ferhat Amca'mdan el örgüsü hırka, yelek ve çoraplar.
Biliyorsunuz Çiğdem Teyzem bana ayrıca kırmızı gül de göndermişti.


Ferit Dayım ve Serap Yengem'den 5-6 yaşımda giyebileceğim bir bornoz seti. Üzerine lacivert harflerle ismimi yazdırmaları da dikkatimden kaçmadı. Annem de bornozun sırtına aynı şekilde ismimi yazdıracak. Böylece hem plajda bornozum kimseninki ile karışmayacak hem de herkes Fenerbahçe'li olduğumu bilecek. Dayımlar bu hediyeyi benim için Eskişehir'den kargo ile yolladılar.


Babamın iş arkadaşı Yusuf Amca'm, eşi Leyla Teyzem ve çocukları Uğur ve Emre Abi'den yorgan ve pijama takımı.


Mahmut Amcam ve Ayşen Yengem ile Ege Abi'mden pantolon, bluz ve hırka. Ege Abim bu paketi bana Sivas'tan kargo ile gönderdi.



Meryem Teyze'min kızı Ekin Abla'mdan boy cetveli. Benim için ana sınıfında yapmış.


Babamın halası Fatma Hala'dan pijama takımı ve yelek.


Karşı komşumuz Firdevs Teyze'den eğitici oyuncak ve body.


Güler Teyze'mden eşofman takımı.


Annemin arkadaşı Hülya Teyze ve kızı Yasmin abla'dan kurabiye. Doğum günüme bir gün kala gönderildi.


İlkay Dayı'mdan akordeon...



Arkadaşım Zeynep Ela ve Pelin Sima Abla'mdan kot elbise ve bluz. İzmit'ten kargo ile gönderildi.


Meral Teyze'mden çok güzel bir oyuncak ama 3 yaşımda oynayabilecekmişim.


Meryem Teyze'mden benim için özel yaptırılmış bir kitap. Benim ağzımdan anlatılıyor. Şimdilik ben okuyamadığım için bana annem ve babam okuyorlar yatmadan önce.


Bu elbise ise Uzuntarla'daki komşumuz Nigar Babaanne'den...


Bu güzel hediyeler de annemin arkadaşı Nilay Teyze'den, doğum günümden 2 gün önce kargoyla geldiler.


Bu kaşkol,bere ve eldiven takımı Uzuntarla'dan komşularımız Emel Teyze ve Coşkun Amca'dan...


Bu eğitici oyuncak ve terlikler Kenan Amca'm ve Derya Yengem ile kuzenlerim Pelin Abla ve Tolga Abi'den...


Soldaki kıyafetler Sibel Halam, Erkan Eniştem ve Yeldar Abi'mden, sağdaki kıyafetler ise Selva Halam'dan...


Bu tayt ve bluz Meryem Teyze'min oğlu Taylan Abi'mden...


Uzuntarla'dan komşumuz Tülya Teyze, bana bu yeleği örmüş ve bu kıyafetleri almış.


Bunlar da babamın iş arkadaşı Uğur Amca'nın bana hediyeleri...


Ne güzel bir bebek değil mi? Bizim anavatanımız Maykop'tan gelmiş, Vedat Amcam bana Düzce'den almış.


Meral Teyze'min oğlu Yiğit Abi'min hediyesi pijamam:)


Ve son olarak da Uzuntarla'dan arkadaşım Zeynep Beray'ın bana hediye ettiği bebek.

Ayrıca bu hediyelere ilaveten bana anneannem, babaannem ve teyzelerim altın da taktılar, hiiii annem söylenmez çok ayıp olur demişti, ağzımdan kaçırdım:(

İnşallah kimseyi unutmamışızdır, herkese hediyeleri için, bana değer verdikleri için çok teşekkür ederim.

3 yorum:

  1. Jelardis Jane sen çok güzel bir kızsın:)Birini sevmek için mutlaka görmek gerekmez seni çok seviyorum hayatın hep güzelliklerle dolu sevenlerin yanında olsun:)
    Nilay teyzen

    YanıtlaSil
  2. ne kadar şanslı bir bebeksin bunu sakın unutma öyle bir annen ve baban varki anlatılmaz yaşanır bu kadar mı sevgi dolu olur insan onun sayesinde seni tanımadan çok sevdik dilerim tüm hayatın boyunca karşına hep iyi insanlar çıkar ve çok mutlu olursun daha nice güzel yaşlara sen hep :)) sevgilerimle aylin...

    YanıtlaSil
  3. Nilay Teyzesi, Aylin Teyzesi size çoook teşekkür ediyor Jane.

    YanıtlaSil