7 Mart 2012 Çarşamba

HEDİYELER YAZ YAZ BİTMEDİ...:)

Ne şanslıyım ben maşallah bana, doğumumdan bu yana bana gönderilen hediyeler hakkında kimbilir kaçıncı postumuz bu, hala bitmedi hediyeler.
Doğum hediyelerim bitmeden araya diş buğdayı hediyelerim, el öpme hediyelerim ve yaş günü hediyelerim girince, doğum hediyelerimi paylaşmaya biraz ara vermiştik.
Şimdi kaldığımız yerden devam ediyoruz...


Bu pijama takımı ve çorapları bana doğduğum zaman anneannemin karşı komşusu Nuran Teyze getirdi.


Bu tulum ve bodyi bana annem ve babamın eskiden oturdukları apartmandan komşuları olan Selma Teyze getirdi.


Bu gömleği de bana apartman komşumuz Serpil Teyze 40 mevlitime gelirken getirdi.


Bu takımı köydeki evimizden komşumuz Güngör Teyze hediye etti bana.


Bu takımı dedemin bir akrabası benim için almış ve babaanneme vererek bana yollamış. Sivas Şarkışla'dan gönderildi.


Bu takımı da aile dostlarımız Keleş ailesi bize bu yıl iftar yemeği için gelirken bana hediye getirdiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder