17 Haziran 2012 Pazar

JANE'NİN 2.BABALAR GÜNÜ




Bugün 17 Haziran 2012
Jane ile babasının birlikte geçirdiği 2.babalar günü
Jane henüz bugünün özel bir gün olduğunun farkında değil.
Ama bizler anne ve babası olarak bugünü özel olduğunu bilerek, hissederek ve en önemlisi şükrederek yaşıyoruz.
Jane kendi hislerini sana anlatıp yazmaya başlayana kadar ben O'nun yerine yazayım.
Yakında yeniden baba olacaksın.
Jane doğmadan önce ben senin bu kadar iyi bir baba olacağını düşünemezdim.
Şimdi tüm kalbimle yaşamın boyunca hem Jane hem de kardeşi için çok iyi bir baba olacağına inanıyorum.
Kızınla aranızdaki bu sevginin, yüzünüzdeki bu güzel gülümsemenin, mutluluğunuzun ve paylaştığınız bu güzel anların her yıl biraz daha artması dileğiyle kızların adına babalar gününü kutluyorum.
Çok iyi bir eş, çok iyi bir babasın.
Hepimiz seni çok seviyoruz.
Jane şimdilik sadece ımmmh diye öpüyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder